Sitemizde şuan toplam 4180 film bulunmaktadır.

Grinin Elli Tonu (2015) Türkçe Dublaj izle

35




162.048
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Grinin Elli Tonu (2015) Türkçe Dublaj izle

Grinin Elli Tonu izle, Grinin Elli Tonu full izle, Grinin Elli Tonu hd izle, Grinin Elli Tonu türkçe dublaj izle, Anastasia Steele bir edebiyat öğrencisidir ve genç ve girişimci biri ile röportaj için görüşmeye gider. Ukala, çekici ve sinir bozucu biri vardır karşısında. Anastasia masum biridir ve gördüğü herşeye rağmen adamın herşeyine hayranlık duyar ve ona yakınlaşmak için resmen yanıp tutuşmaya başlar. Grey onun bu arzularını şartlar sunarak kabul edecektir. Duyduğu erotik istekler karşısında anastasia şakındır.

Tür: 2015 Filmleri, Dram Filmleri, Erotik Filmler, Romantik Filmler, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

IMDB Puanı: 4.2

BENZER FILMLER
Senden Bana Kalan izle
11.986 izlenme
Muna izle
7.324 izlenme
Kariyer izle
5.259 izlenme
Acı Aşk İzle
10.629 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Grinin Elli Tonu (2015) Türkçe Dublaj izle” filminde 38 Yorum bulunuyor.
  1. Guzel - 5 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bir film. Tabi ki, anlayana. 2. Serisi de muhteşem. 3. serisini sabırsızlıkla bekliyorum. ???

  2. Çiçeklisokak - 6 ay önce demiş ki:

    Bunun sonu böyle mi biter i

  3. 16death.blue - 6 ay önce demiş ki:

    Karanlığın elli tonu’nu izleyin bu zaman kaybı ???

  4. Berna - 7 ay önce demiş ki:

    Kizdada iyi cesaret yani oyun odasina kac kere girmis biz erkek arkadasimizin evine bile girmiyoz adamin psikopat oldugunu bildigi halde hale devam ediyo iradesiz saf kiz olsaymis filmin adi 🙂

  5. qkj2 - 7 ay önce demiş ki:

    Bu filme benzer bir roman okumuştm wattpad ‘ de. Adıda sekreterdi

  6. None - 7 ay önce demiş ki:

    bu kadınının salak olduğu bariz belli.Bakire ve adamın ondan önce birçok kadınla birlikte olduğunu biliyor ve bunu normal gibi karşılıyor ve adamın onu kullanmasına rağmen kendini özel görüyor.Kendine köle ismini yakıştıracak kadar seviyesiz ve mal

  7. Gokhan D. - 7 ay önce demiş ki:

    KÖTÜ BİR FİLM – 2 Kişinin fantezileri ve zevklerini yasamak varken Neden ? İteatker ve dominant olsunki gerçi böyle olmasaydı Porno film’e girerdii Hasta birinin düşleri olmalı Kadının bastan çıkarma özelliği erkeğinkinden daha fazladır. Kadının tutkusu hareketliliği erkeği her yöne her türlü fanteziye çekebilir. Ama kadın ne kadarda Sertlikten haz alsada Cezalandırılmak ve kısıtlanmak sanmıyorum ya Bu filmden hoslanan kız Doktora filan gözüksün

  8. harun - 7 ay önce demiş ki:

    allahın seven üstüme toprak atsın

  9. Makina - 7 ay önce demiş ki:

    Film güzel eğlenceli carpe diem anı yaşamak lazım adamda anı yaşayarak fantezilerini deniyor bunun yanı sıra film biraz daha insanın hayatına renk katıyor Zaten film gerçekleri yansıtıyor biraz bizler fakir olduğumuz için fantazi odası yapamayız ana bantla fantazi kurarız …

  10. simay - 8 ay önce demiş ki:

    psikolojim yerle bir…herkes erkekler izlemesin,kizlar izlemesin falan yazmis.bence bu fimde hem erkeklere hemde kizlara ozendirilcek hususlar var.Ama filmin vermek istediği mesaj farklı.açıkçası beni baya etkiledi

  11. İrem - 8 ay önce demiş ki:

    Bence adamın fantazileri harika kadının yerine olmak isterdim

  12. ggg - 8 ay önce demiş ki:

    Film gayet iyi ama bence kızlar izlememeli

  13. Sude - 8 ay önce demiş ki:

    Film çok güzel erkekler izlemesini bence

  14. filmi izleyen izliyici - 8 ay önce demiş ki:

    bunu izleyeceğinize çeşitli sitelerden çeşitli videolar izleyin daha iyi film denilemeyecek kadar kötü bi senaryosu var jony oynasa daha anlamlı olurmuş

  15. Ssss - 8 ay önce demiş ki:

    Psikolojini bozar hayatını değiştirir, Ruhsuz bi fahişeye dönüştüren bir film. Kızlar izlemesin. Özellikle biz izlemeyelim erkekler

  16. Lilith - 8 ay önce demiş ki:

    Sonu böyle bitmesi olağan üstü saçma

  17. nill - 9 ay önce demiş ki:

    güzel filmdi yalnız erkeklere göre değil

  18. mdkfdkfndknv - 9 ay önce demiş ki:

    çok güzel bi filmdi..verilmek istenen msj şu ki çocukluğunda kötü bir tranva yasayan bir adamın bunun pskoloijisinde yarattğı etkiyi baskasının üzerınde denemesi ve sonuç olarak bu kötü pskolojik bunalımından kıza olan aşkıyla kurtulması..herseyı sevgi ve ask kurtarır ruhen hasta oluşumuzun tek sebebi sevgisizlik ve de bunun tek ilacı sevgidir,aşktır..

  19. Ysfbalta - 10 ay önce demiş ki:

    Filmin 10. dakikasında kapattım, zaman kaybından başka birşey değil .

  20. hayat işte - 11 ay önce demiş ki:

    erotizm var ama filmde almak isteyene çok msj var sanki gerçekte kimse seks yapmıyor gibi yorum yapmayın 2.ci bu kadar iyi değil

  21. Yasin - 11 ay önce demiş ki:

    Film deki mesajlarmalara dubla gelirse sevinirim onun disinda harika

  22. Ays - 11 ay önce demiş ki:

    Değişik

  23. Tuba - 11 ay önce demiş ki:

    Psikolojiyı zorluyor .

  24. Cengiz - 11 ay önce demiş ki:

    Çıllldırmak üzereyim 2 saatim resmen boşa gitti bu filmi bana tavsiye edenın… (Tavsiyem; erkekler izlemesin, bayanlarda kafasına göre takılsın.)

  25. Sevgi - 11 ay önce demiş ki:

    Tek kelimeyle muhtesem ve anlamlı bir filmdi..ikincisini izlemeliyim kesinlikle.

  26. Melike - 11 ay önce demiş ki:

    Yaa nie bole bitti devami yokmuu

  27. Kübra - 12 ay önce demiş ki:

    Film bir kitap ve iki ve üçüncü seriside var ondan sonu böyle

  28. mine - 12 ay önce demiş ki:

    güzel mii

  29. Miri - 12 ay önce demiş ki:

    Yorumlara baksak herkes anlamaz bu filmi. Harika bi film bana gore!

  30. Güzel flimmmm - 12 ay önce demiş ki:

    Gayet güzel bir flim

  31. Gize.li - 1 sene önce demiş ki:

    Sonu cok sacma bitiyo

  32. Sedanur - 1 sene önce demiş ki:

    Filmin sonu cok sacma bitmemis mi bn bi bok anlamdm sonunda…

  33. ----- - 1 sene önce demiş ki:

    Ne izledim lan ben az once ?

  34. mustafa - 1 sene önce demiş ki:

    cok guzel bi film :d

  35. Cemile - 1 sene önce demiş ki:

    Bu filmin neyini bu kadar abartmışlar anlamadım,ben beğenmedim..

  36. Safo - 1 sene önce demiş ki:

    Adam tam bi piskopat ama kiz da az şey degil yani kizin kafada var bence

  37. Esma - 2 sene önce demiş ki:

    Filmiden tek anladığım adamın Psikopat oluşuydu

  38. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    Anlamadığım şu bu filmi yapan yönetmen brazzers’damı çalışıyormuş.