Sitemizde şuan toplam 4180 film bulunmaktadır.

Arınma Gecesi 1 (2013) Türkçe Dublaj izle

3




17.394
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Arınma Gecesi 1 (2013) Türkçe Dublaj izle

Arınma Gecesi 1 izle, Arınma Gecesi 1 full izle, Arınma Gecesi 1 hd izle, Arınma Gecesi 1 türkçe dublaj izle, Filmde yeni hükümet öyle bir şey yapmışki. İnsanlar sadece bir geceliğine mahsus olmak üzere içindeki şeytanı dışarı salıyor. Yani bizim anlayacağımız deyimle suç’un aklınıza gelen her çeşidi serbest. Bir ailenin yılda 1 kez düzenlenen arınma gecesi denilen günde yaşadıkları ve sınırları konusunda ne kadar ileri gidebildikleri ekrana yansıyor. 85 dakikalık yapımın her dakikasında ayrı bir heyecan sizi bekliyor.

Tür: 2013 Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Gerilim Filmleri, Korku Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

IMDB Puanı: 6.5

Yönetmen: James DeMonaco

Oyuncular: Lena Headey , Ethan Hawke , Rhys Wakefield , Adelaide Kane , Tony Oller

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Arınma Gecesi 1 (2013) Türkçe Dublaj izle” filminde 12 Yorum bulunuyor.
  1. Mert - 1 sene önce demiş ki:

    Tüm serisini izledim şiddetle tavsiye edilir. 2 ve 3. Bölüm leri bundan kat kat daha iyi direk 2 den de başlayabilirsiniz.

  2. Can - 1 sene önce demiş ki:

    Gerçektende çok aptal ve saçma konusu var amerikadanda bu beklenirdi zaten

  3. omer04500 - 1 sene önce demiş ki:

    bu filmin serisi süper her bölümünü izlemenizi tavsiye ederim sacma sapan yorum yapanlar gitsin pepe izlesin amk

  4. cenk - 1 sene önce demiş ki:

    saçmalık bi dolu saçmalık ve korku filmi değil sanki senaryo bulunamaış ve böyle bişey saçmalanmış gibi

  5. adalı - 2 sene önce demiş ki:

    filim cok hojdur

  6. Jeckon - 2 sene önce demiş ki:

    O çocuk ne gerizekalı sırf onun yüzünden ailesi öldü

  7. zxzxczczx - 2 sene önce demiş ki:

    İğrenç bi film çok sıkıcı olum bu ne ya

  8. mahir - 2 sene önce demiş ki:

    güzel film izleyin kötüleyenlere bakmayın

  9. fatih çakmak - 2 sene önce demiş ki:

    Film İyi Ama Goruntu Kalitesi Cok berbat Ayrıca Cok Donuyor

  10. nuri - 2 sene önce demiş ki:

    cem bey amerikada herkeste silah var ama millet en ufak kavgada onu gec duğunlerde ateşlemıyo o sılahları … artı biizm ulkemızde piyasadaki sılahların hepsi bozuk keşke amerıkadaki sistem ulkemızde olsaydı ozaman etrafınızda bu kadar çok yavşak olmazdı eger kendızı koruyamıyorsanız başka ınsanların kendını korumasına engel olmayın …….

  11. cem - 3 sene önce demiş ki:

    abd ülkesinde herkesin bir silahı var,şiddete olumlu bakan bir ülke. her gün seri cinayetler işleniyor. güzel bir film bence, amerikada insanların ruh halini veriyor.

  12. jnjnjn - 3 sene önce demiş ki:

    film orta yani çok güzel yerelride var çok sıkıcıda olan yerleri var her ikiside ama yinede güzel:DDD